Alla inlägg den 6 maj 2018

Av Emma Lindahl Smith - 6 maj 2018 20:41

Hej läsare!
Idag började dagen med frukost hos Lena. Efter frukost hittade jag en solstol & satt där en bra stund och bara njöt. På eftermiddagen åkte vi hem till Steffie och hennes pojkvän för en fika. Efter fikan åkte vi hem till mig och monterade dusch hyllan! Det blev kanonbra och jag blev jättenöjd! Vi åkte sedan till Båstad för att grilla med Shane & Lisa. Mycket mysigt och nu när jag kom hem så har jag duschat & ska snart sova.
Imorgon blir en riktigt lång dag som jag faktiskt inte ser fram emot..
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 6 maj 2018 00:21

Hej läsare.
I fredags var det jobb som vanligt. Efter jobb så åkte jag till Örkelljunga för att köpa ett gåband & åkte sedan hem igen. Väl hemma så spände jag lite skruvar + bandet men det fungerade inte riktigt ändå så jag fick åka tillbaka till Örkelljunga och lämna tillbaka det. Som tur var så fick jag pengarna tillbaka igen. Väl hemma igen så gjorde jag & hjärtat tacos och sedan var det dags för sängen för jag var helt slut.
Idag började dagen med frukost och sedan åkte jag till Halmstad för att göra mitt 7:e försök att klara ykb provet. Tyvärr klarade jag inte det idag heller så jag åkte till maxi & handlade. När jag kommit hem så kom hjärtat och plocka upp mig och sedan åkte vi till lågprisladan i boarp. Där hittade jag lite bakformar och smått och gott. Färden blev sedan vidare till Torekov där vi tog en glass. Vi åkte sedan hem till mig där vi tog en fika och jag gjorde mig klar för kvällen. Vi hämtade upp Lena och Peter och mötte upp Tims pappa för att bowla och äta buffé i Ängelholm. Tim vann bowlingen och jag kom sist :( Sedan åkte vi till Lena igen och jag fick min första födelsedagspresent, en duschhylla!! Så himla nöjd då jag länge velat ha en :) nu är det dags att sova för jag är helt slut.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards