Alla inlägg den 11 maj 2018

Av Emma Lindahl Smith - 11 maj 2018 22:58

Hej läsare!
Idag började dagen med jobb. Det blev ett lååångt 3h pass för jag kunde inte sova inatt.. Vaknade med ett ryck av åskan som slog (är jätterädd för åska) så jag sov endast 2h inatt. Efter jobb åkte jag hem till hjärtat som körde mig hem till pappa. Hos pappa så kollade jag vad som behövde köpas & sedan åkte jag ner till Örkelljunga. De har marknad där i 2 dagar så jag gick runt och pratade med lite folk innan jag handlade. Efteråt åkte jag hem och jag & pappa grillade. Ikväll har vi tittat lite på tv & sen har jag lyckats tvätta mina sängkläder + bytat dem & även bakat en kaka till imorgon. Nu ligger jag mest i sängen & kan inte sova för jag är så galet arg. Någon (vet ej vem) ringer tydligen eller smsar om precis allt jag gör till min pappa! Jag är så sjukt trött på detta då jag anser mig själv som vuxen. Har man problem med mig eller vad jag gör så tycker jag att man ska ta det med mig & inte ringa min pappa? Det är typ det lägsta man kan göra... Såå jag hoppas jag får tag på denna personen som håller på, för då ska den få höra på en lååång historia, de kan jag lova.
Nu är det dags att försöka sova,
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards