Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 11 februari 2013 21:47

Kommer ett litet nattinlägg!

Ja, bloggen, här kommer inlägget jag lovade :)

Var fett klantig innan & råkade pilla lite för mycket på ena frysbehandlingen.

SPLAT sa det & det var blod överallt & blåsvätska. Bra där Emz, bra där.

Pratade med älskling innan, grattis för typ 4:e gången till körkortet.<3

Blir alltid lika glad när jag pratar med honom.<3'

Har ett problem nu oxå. Funderar på om man ska ansöka till Hela Sverige Bakar. Älskar att baka men jag vet inte om jag plattsar. Måste bestämma mig innan den 18 Mars. Behöver människors åsikter om det!

För övrigt så bjuder jag på en låt som ettsat sig fast ikväll.

Kär i den lite..

Puss & sov sött alla.<3

http://grooveshark.com/s/What+About+Now/40ucc8?src=5

 

Av Emma Lindahl Smith - 11 februari 2013 08:11

Hai BloggeN!

Förlåt för jävligt dålig uppdatering i helgen men jag har haft fullt upp!

För det första vill jag säga att alla bilder kommer i slutet!

Helgens event dårå.

I fredags så åkte jag till vårdcentralen för att kolla upp mitt finger. Vi trodde att jag hade blodförgiftning men så var inte fallet. Hon har träffat ett blodkärl/nerv istället. Åkte sedan vidare till fina Louise där vi färgade & klippte mitt hår så det blev superfint :D Drog sedan till Rebecca och firade henne. Fick en mycket trevlig kväll där :)

Åkte hem sent på natten ^^

På lördagen blev det stress & jag åkte till älskling. Fick en förtidig allan hjärtans dags present/en månad som var jättegulligt.<3

Sen drog vi vidare till hans mamma i Båstad & jag var skitnervös över att träffa henne. Det gick hur bra som helst :D Vi spelade spel på kvällen & vann över Tim & hans lillebror Sebastian :D

På söndagen kom hans släkt på hans mamma sida & det gick bra där med :) Sen var det chill & sen fick jag åka hem </3 Hände en hel del mer i helgen men det orkar jag inte dra upp, lite pinsamheter och så ;)

På matbiten gick det illa hela helgen :/ På fredagen så börjades det med Pizza.
Lördagen blev det världens godaste smörgåstårta och kakor.

Söndagen blev det smörgåstårta igen, kakor och tårta.

Känner sig lagom mycket ångest nu.. Men attans vad hans mamma kan baka!

Ovanpå detta så kände jag, äh har varit onyttig hela helgen så då kör vi på en energidricka!

Så det blev en sådan igår med :/

Dock ligger jag fortfarande kvar på 81,3 så jag hoppas det stannar kvar där.

Nog om helgen!

Idag så blir det först skola. Mentorspass, engelska och film. Senare så blir det att sitta på körskolan i 1h och plugga teori där.

Det är nog vad min dag består av :)

Ikväll kommer ett gonatt inlägg.

Tills dess får ni hålla tillgodo med detta!

Puss.<3

#Nyklippt

 

Allan hjärtans dags presenten <3 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards