Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 21 februari 2013 22:30

Natti bloggen<3

Kom halvvägs igenom med papperna åt pappa!

Tar andra halvan imorgon :)

Har hittat mina plattänger på blocket som inte går att köpa någon annan stans!

Lycklig och nu hoppas jag bara på att vi kan köpa dom!

Blev jättesent igår & tidigt idag så blir att sova nu.

Imorgon ska jag träffa Erika & sen till Louise :)

Men nu säger jag gonatt.

Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 21 februari 2013 16:45

Hallåja Bloggen!

Har lite ångest nu för att jag vart på donken <///3

Älskling ringde mig klockan 8 imorse och kom hit vid 9<3

Fick dock bara ett par få timmar med honom sen drog han vidare :(

Menmen, vi gjorde det bästa av situationen och han hämtar mig på lördag<3

Resten av dagen kommer spenderas i duschen, och sen ska jag även jobba lite åt pappa.

Ska försöka göra klart tyskan med så jag kan bli av med den :)

Måste planera in när jag ska plugga körkort och även när jag ska plugga till epokprojektet :/

Lite kaos med det!

Jag har kraftiga humörsvängningar just nu med.. Jag kan gå från glad till att gråta på 2 nano sekunder..

Sen kan jag bli lycklig igen..

Det är svårt.

& det är bara när älskling är nära som jag verkligen är okej.

Glad och så.

Nu ska jag slänga mig i duschen & lägga i en hårinpackning, samtidigt ska jag göra jobb åt pappa & hoppas det blir klart!

Puss sålänge.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards