Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 18 februari 2013 21:31

Hai'

Känslosam Emz nu igen.. Är ledsen, gråter & vill ingenting..

Känner mig helt misslyckad & som om ingen bryr sig.

Ingen svarar på sms, samtal & jag är helt utestängd med mina känslor..

Kudden lär bli blöt inatt..

Saknar min pojke..

Natti världen..

 

Av Emma Lindahl Smith - 18 februari 2013 17:30

Jamen haai   

Var på väla idag & sökte sommarjobb. Gick BAJS   

Känns som att jag aldrig kommer få ett sommarjobb.. Men en Lindahl ger aldrig upp!

Har börjat kolla efter studier i Klippan nu istället, får se om det ger resultat.

Drog även inom stadium & köpte det bästa jag köpt mig än sålänge detta året.

En ny skolväska! Inte bara som jag kan använda i skolan, utan även i scouterna & när vi reser.

Redit snygg är den oxå.

Ola körde senare hem.

Funderar på att gå ut lite & fixa med min bil, men jag är så trött så tror att jag startar en film istället.

Eller så går jag & sover en runda, jag får se vad jag gör..

För övrigt ska jag planera lite till, men nu är det nog mat.

Inte så värst hungrig men ah.

Skriver ett gonatt inlägg senare & har ni turen på er sida så bjuder jag kanske på en bild & ett låttips med   

   

Av Emma Lindahl Smith - 18 februari 2013 12:49

Jag sitter här & tänker på de vänner som var en så nära förut.

På hur kul man hade när man hängde, att man alltid hörde av sig till varandra & att man aldrig var ensam.

Man hade människor.

Sitter & blickar tillbaks på roliga stunder..

Danmark, randomma moppeturer, centrum, simhallen.. Allt..

Vissa vänner försvann för att de flyttade, vissa försvann för att killen gjorde slut & de var "hans" vänner.

Jag undrar om de någon gång tänker tillbaka..

För det gör jag & jag undrar på hur det kunde sluta såhär?

Bara för att man bytar skola, ska allting försvinna då?
Människor som var så nära en, de går bara förbi nu..

Varför?

& vem har jag egentligen kvar?
Jag vet inte & kommer nog aldrig få veta..

Det är bara när världen krisar, när man inte vet vad man ska ta sig till, som människor träder fram.

Ska det vara så? Eller är det bara fejkade vänner?
Jag har inget svar, har du?

 

Av Emma Lindahl Smith - 18 februari 2013 09:35

HAI!

En glad Emz såhär på morgonen, hoho :3

Upptäckte precis att vågen står på 79.9

Vad hände där lixom?

Såsom mina matvanor har bestått av pizza, glass osv. Varför går jag ner men inte upp?

Lika bra det :D

Ska börja ta tag i maten igen, kan inte hålla på såhär ^^

Ni som undrar vad jag brukar äta till frukost nuför tiden så är det mest, Crunchy från ICA, den med jordgubbar & youghurt.

Flatbröd med philadelphia med skinka & gräddost.

Blir mjölk eller te till det :)

Sen tar jag även B-komplex, min hud blir fucked annars.

Kommer senare komma in tips på hur man slipper finnar/acne :)

Nu kommer det ett musiktips, puss!<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards