Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 19 februari 2013 19:18

Ikväll serverade jag en kyckling/skinkgryta. Här kommer bilder! Till det hade jag sommargrönsaker<3

Av Emma Lindahl Smith - 19 februari 2013 17:36

Hai Bloggen!

En lätt irriterad Emz sitter här & skriver!

Sökt sommarjobb hela halva dagen idag & jag får bara nedslag, jävla skit!

Det enda som är bra idag är att jag fick sålt min surfplatta, får pengarna imorgon (Y)

Trillade utanför bilen innan när vi skulle handla med, jävla is säger jag bara..

Nu ska jag laga mat, det kommer bild senare på vad det blir.

Men det blir en gryta iallafall ;)

Håll utkik!

Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 19 februari 2013 10:39

Hej alla läsare.<3

Har börjat planera min vecka lite nu. Ska försöka gå mina 8km idag, får se om mina fötter vill.

Sen ska vi handla för det blir gryta ikväll :3 Ska göra min specialare ^^ För övrigt så blir det att kolla efter sommarjobb på JOMA. Dom redigerar och så där :)

Imorgon är det körskolan för körning & teori & sen drar jag nog & simmar 1h :)

På fredag bär det av hem till finaste Louise för middag :)

Kommer bli kul<3

Får se om hon hänger på & simmar på onsdag med, eller om där är en massa barn som är på sånt simhallskul :(

Har inte hunnit träffa älskling än, eller ah. Vi har inte ens snackat om det än.. Han hade bara planerat att vara med mig men det ser inte så ut :/

Får fråga när han har tid med lilla mig.

Dagens frulle bestod av flatbröd, philadelphia med skinka, gräddost, b-komplex oxh te :D

Nej, nu får jag börja fixa mig så vi kan åka iväg :)

Nästa inlägg kommer handla om hur man behandlar Acne/finnar på mitt sätt, alltså så som det har hjälpt mig :)

Puss.<3

Av Emma Lindahl Smith - 19 februari 2013 08:50

Gomorron alla läsare!
Idag så är en jag glad! Fick se en sak som gjorde att oro försvann & jag kan lita på 100% nu<3 kommer bild om det längre ned ;)
Äntligen fått igång så jag kan blogga från mobilen! Känns skönt att det äntligen fungerar :)
Börjar undra om jag är lite smått spelberoende.. Fastnat vid Ruzzle & 4Pics 1Word.. Fördriver tiden bra gör det ju dock!
Här kommer lite bilder :D
Har tappat vikt nu så mina jeans är förstora, kärlek!

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards