Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 17 februari 2013 22:36

Ett nattinlägg som hittat!

Bilden kommer sist, såsom låten ^^

Här sitter jag igen och funderar.

Stör jag alltid? Låter jag inte människor vara ifred & ger jag dem för lite space?

Jag försöker ta avstånd men mitt kontrollbehov är för stort..

Hoppas bara människor lär sig att stå ut med mig, eller att de iallafall inte lämnar mig.<3

Nu säger jag gonatt, sjukt trött efter en lång helg med roligheter.<3

Här kommer en bild & ett musiktips<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 17 februari 2013 21:56

Jamen hallåja!

Förlåt för att jag inte skrivit sen i torsdags </3 haft fullt upp!

Blev arg i torsdags på svenska läraren så epok provet gick åt skogen (N)

Sen i fredags gick det mesta åt skogen då med..

Först skolan, sen UM & pratade, vidare för att ragga sommarjobb.

Hittade inte till ställena & när vi väl hittade så var det stängt..

Drog senare till maxi & handlade mina älskade nötter<3 Casshew (stravning?) med soucream & onion, & med ost.<3

Efter det övningskörde jag med min bil till älskling<3

Åkte sen vidare med honom till Quint & Hampus för att sedan åka till Bahnhof.

Var väll inte världens roligaste ställe & man blev mycket puttad osv.

Som tur var så beskyddade älskling mig :)<3

Vi drog senare därifrån & hem till Tim.<3

På lördagen blev det mer chill. 

Vi åkte & köpte däck till Tims bil & sen vidare hem till honom igen.

Senare så hämtade vi hans bror Sebastian & vidare till hans mamma :)
Efteråt så drog vi hem till Tim igen och chillade.

Vi kollade på film och lite så.

Däckade rätt tidigt så trött jag var :p

Idag så har det inte hänt så mycket.

Vaknade, åt, duscha & övningskörde sedan till scouterna.

Där var inte fler merän ledaren och jag så jag drog vidare till farmor.

Fick lite fika där och drog senare hem.

Imorgon så blir det duschen först & sen ragga sommarjobb på väla!

Blir sedan hemfärd och typ chilla.

Är så sjukt trött :o

Menmen, här får ni ett låttips! Skriver igen innan jag går & nannar.

Puss!

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards