Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 13 februari 2013 21:40

Hej hopp hej!

En trött Emz är precis nästan klar med alla läxor!

Har hållt på i 3h & kört igenom läxor & planerat.

Nu har jag bara tyskan kvar men det bjuder jag på ;)

Imorgon har jag epok prov i Svenska, har jag hunnit plugga..?
Nej :(

Bjuder på ett ig på det provet :)

Letar efter sommarjobb som en idiot nu.. Om jag inte har/får ett jobb så slutar pappa pröjsa bensinen :(

Är redan skylldig honom 62 800 för bilen & 4 vinterdäck :(

Ska man plussa på dagens bensin som gick på 776 så blir vi uppe i 63 576 kronor :(

Så på fredag ska jag & pappi ut i Ängelholm och ragga sommarjobb!

För övrigt säger jag nog gonatt nu om jag ska orka gå upp imorgon :)
Blir att plugga teori på bussen imorgon.

Superbra att det börjar bli ljust nu på morgonen & att man åker buss på eftermiddagarna :)

Ger er min kvällslåt som jag alltid somnar till :)
Alex Goot är lätt den bästa.<3

Puss på er<3

http://grooveshark.com/s/Heaven+Cover/2ZDAMO?src=5

Av Emma Lindahl Smith - 13 februari 2013 19:14

Haai bloggen :D

Hämtade min bil idag ;D Bild på den finns längre ned :)

Körskolan idag gick jättebra! Trotts 2 motorstopp pga stress så gick det skitbra ändå :D

Hade premiär tur med min bil idag :) Gick skitbra & fick bara motorstopp inne på gården :)

& nu undrar säkert människor vad det är för bil...

Jag har införskaffat mig en Subaru Legacy 2.5i med taklucka ;)

Men nu blir det att plugga lite körkort & inför epok provet imorgon :)

Kommer ett gonatt inlägg senare, puss<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 13 februari 2013 11:52

Hai läsare :D

Maten i skolan var helt ok idag, köttbullar<3

Ska ha tyska nu & sen ska jag vidare till körskolan för teori & körning.

Så alla i Ängelholm, AKTA ER ;)

Frida H hälsar!

För övrigt är tyskan bra idag, FILM!

Vettifan va vi ska se men de blir nog skitbra :D

För övrigt så kommer det en överraskning senare ikväll.

Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge ;)

Ha de gott så skriver jag sen, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 13 februari 2013 08:50

Hej BloggeN

En sjuk Emma sitter i skolan, snorig, huvudvärk & feber.

Dagen består som tur är bara av redovisning & tyska.

Sen drar jag vidare till körskolan för 1h teori & sedan körning :)

Idag händer även en spännande sak, men det får ni inte veta förrän ikväll ;)

Maten i skolan idag är kass (N)
Ska vara strömming & äckel.

Får hoppas på att det finns annan mat ^^

Menmen, nu är det snart redovisning :)

Skriver sen när jag kommer hem eller på tyskan.

Puss.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards