Alla inlägg den 6 april 2018

Av Emma Lindahl Smith - 6 april 2018 21:52

Hej läsare.
Idag har jag jobbat & sedan kom jag hem & städade lägenheten. När jag var klar så läste jag på om ykb & sen ringde pappa & då packade jag väskan & åkte dit. När jag kom till pappa så åkte vi till Örkelljunga & handlade. Färden gick sedan vidare till donken och sen hem. Där hemma så åt vi och kollade på tunnelbanan. När vi var klara så började vi hjälpas åt med ykb & klura på det. När jag börjat förstå mer & fått lära mig mer så la vi det lite på hyllan & började titta på Beck istället. Nu känner jag att sängen snart kallar, så jag skriver mer imorgon.
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 6 april 2018 15:22

Hej läsare.

Var ett tag sen sist nu, såg jag haha.

Sedan september så lyckades jag ta alla mina behörigheter i skolan, förutom YKB:n.

Ykb:n har jag kämpat med sen i November-17 & skrivit upp ungefär 5 gånger sedan dess.

På tisdag är det 6:e gången gillt, och jag hoppas till gudarna att jag klarar det.

Jag jobbar fortfarande kvar på Homemaid, men känner väll lite själv att jag tappat sugen på det. Det har gått fram och tillbaka under detta året jag varit där så jag får väll se om det kommer igen.

Jag måste faktiskt erkänna att man känner sig jävligt misslyckad här i livet. Jag fyller snart 23, har haft 1 riktigt jobb i livet & jobbar nu 45% och går på a-kassa. När jag var yngre trodde jag vid detta laget att jag skulle ha hus, vara skuldfri, vara sambo och ha en hund. Nu sitter jag istället och stämplar, jobbar och söker ett heltidsjobb, bor i en lägenhet ensam.. Det enda positiva jag kan se i min situation är att jag & tim fortfarande är tillsammans. Han är hela min värld.<3

Jag lovar iallafall att jag ska bli duktigare på att blogga, dels för att jag själv mår bra av det, och dels för att det kanske kan hjälpa någon där ute. 

Nu ska jag åka till pappa i Örkelljunga och vara där till imorgon, ska försöka blogga därifrån.

Puss&Kram.


 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards