Alla inlägg den 12 april 2018

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2018 21:42

Godkväll läsare.
Idag var en lååång dag. Började med att åka & jobba 3h, 10-13. Därefter åkte jag hem, lagade mat & diskade. Åkte sedan iväg & hämtade upp kusinen Vicki & vi åkte iväg på shoppingtur. Vi började med godbiten i Åstorp för att köpa kakor, därefter dollarstore i Hyllinge då jag var i behov av lite grejer såsom handtvål osv. Slutdestinationen var väla där vi gick runt ett par timmar. För min del så blev det ett par shorts att sova i för 60kr & lite godis på hemmakväll för typ 15kr. Vi blev sedan hungriga och åt på subway. Blev även en tur till Arken zoo för att köpa pads till valparna som min kusin har (de har valpuppfödning). När jag kom hem till kusin igen så hjälpte jag henne lasta ur sina saker & det blev även lite valpmys, ja förutom att den ena valpen kissade i mitt knä :( Efter en stund började klockan bli mycket så jag började bege mig hemmåt, på hemvägen åkte jag inom hjärtat & prata lite med honom. Nu ligger jag i min säng, helt slut & ska sova.
Imorgon är det sista jobbdagen & sen är det helg!
Puss&kram.

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards