Alla inlägg den 10 april 2018

Av Emma Lindahl Smith - 10 april 2018 17:11

Hej läsare!
Idag började jag med att jobba 8-925, fast jag började tidigare, då jag skulle hinna upp till Halmstad kl 10 då mitt ykb prov skulle börja. Jag trodde till 110% att jag skulle klara det denna gången, men nehej. Kom juridiska frågor & statistik frågor som jag kände att detta inte är relevant alls! De frågorna föll jag på & blev underkänd. Därefter åkte jag till kontoret & lämnade material och sedan gick färden vidare till maxi i mellbystrand för att handla. Jag åkte sedan vidare hem och har hållt på med sysslor & ringa runt. Jag har fixat brorsans födelsedagspresent, pratat med skatteverket (visste inte hur man deklarerar haha) & nu håller jag på med tvätten. Jag har listor där jag skriver upp vad jag ska göra varje dag, annars hinner jag inte med allt eller glömmer det jag ska göra. Ikväll ska jag göra spagetti & köttfärssås, & till efterrätt blir det lite jordgubbar. Detta var allt för idag.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards