Alla inlägg den 9 april 2018

Av Emma Lindahl Smith - 9 april 2018 19:02

Hej läsare.
Idag fick jag gå upp extra tidigt på morgonen, för idag tog jag mitt första cellprov. Jag har hört mååånga skräckhistorier om detta & övervägde lite att skita i det för det är ju fett pinsamt. Men efter mycket om & men så tänkte jag att det är ju gratis & det är ju för en god sak. Så jag åkte dit & var där 8:15. Det var inte så farligt & kvinnan var jättetrevlig. Jag fick sätta mig i stolen & hon gjorde de hon skulle, det gjorde lite ont men var inte så farligt som jag trodde. Dock är det lite irriterande att jag måste vänta 8-10v för resultatet, men förhoppningsvis hinner jag glömma bort att jag var där. Efter det så åkte jag & jobbade till 14. När jag kom hem så har jag bara legat i böckerna, för imorgon är det dags för uppskrivningen & jag hoppas att det går vägen.. Ikväll så har jag pausat med Ullared & i pauserna så har jag pluggat. Nu är det dags för dr Phil & sen avslutas kvällen med Sofias änglar.
Här kommer lite bilder.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards