Alla inlägg den 8 april 2018

Av Emma Lindahl Smith - 8 april 2018 20:17

Hej läsare.
Natten till söndag var inget kul heller, kunde inte sova & när man väl lyckats somna så blev man kissnödig och vakna igen.. dagen började vid 10 tiden med frukost. Sen åkte jag & hjärtat ner till östra karup och köpte nya skor till mig. De har någon lagerutförsäljning där de säljer converse för 200-300kr styck & även fejk converse för 50kr styck. Så det blev 1 par converse & 1 par fejk. Därefter så släppte hjärtat av mig hemma hos mig och jag tog bilen och körde & hämtade en resesäng till brossan som snart ska få sitt första barn. Åkte sedan hem till hjärtat igen och städade deras nedanvåning + tvättade utemöblerna. Därefter åkte vi till Båstad & mötte upp Shane, Lisa & deras dotter Vanessa för att handla mat inför kvällen. Vi åkte sedan hem till Tims pappa igen och lagade mat. Nu ligger jag hemma i min säng, helt slut & ska strax sova. Imorgon blir det upp tidigt igen för jobb.
Ni får sova gott mina läsare.
Puss&kram.

Av Emma Lindahl Smith - 8 april 2018 11:08

Hej läsare.
Blev sent igår så pallade inte skriva helt enkelt, sånt som händer haha.
Igår så gick jag upp 0645 efter 3h sömn, är heeelt omöjligt att sova hemma hos pappa.. Då började jag med att ta ut sopor och göra frukost. Vid 8 tiden fick jag liv i farsan & vi kunde käka frukost. Sen gick vi ut i garaget & jag fick äran att köra ut 93:an (pappas lastbil). Jag har tjatat läääänge om att köra någon av hans lastbilar & ja, jag fick iallafall köra ut den från garaget. Sedan kördes min bil in och vi bytade däck och sedan skulle vi kolla om vi kunde fixa felet på bilen. Min motorlampan lyser & Cruise (farthållaren) lampan blinkar hela tiden. Tyvärr kom vi ingen vart & får lämna in den på verkstad :( därefter körde vi in pappas bil & byta hans däck. Sedan fick jag tvätta vinterdäcken & lägga undan dem. Under tiden kom farmor & farfar & vi bytade även deras däck & tvätta dem. Hjärtat kom oxå dit och sedan åkte vi till Tajes och åt glass. Färden gick sedan vidare hem till mig där jag duschade och packade om väskan för att åka till hans mamma. Hos Lena så blev det tacos och sedan åkte vi ner till Båstad och spela bowling. Jag vann!! :) väl hemma hos Lena igen så tog jag en stooor kopp te och sedan blev det sängen för jag var heeelt slut. Om vad som händer idag får ni ett inlägg ikväll!
Puss&kram, här kommer lite bilder :)

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards