Alla inlägg den 18 april 2018

Av Emma Lindahl Smith - 18 april 2018 21:58

Hej läsare.
Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera på ett par dagar för det har varit mycket. Mitt problem med handen kommer & går hela tiden och iförrgår så försvann nog all kraft i handen för då gick en tallrik i golvet.. sååå det innebär att jag måste till Ikea & köpa en ny. Hur som helst så ska jag ju till läkaren på fredag så jag får se vad de kommer fram till. Idag lämnade jag bilen på verkstad i Ängelholm. Det är en relativt ny som heter motor village, & de säljer även subarus. Jag var helt kär inne bland bilarna, ville på ett sätt bara dumpa min & sätta mig i en ny och köra därifrån.... men det gick ju såklart inte. Så pappa kom & hämtade mig med lastbilen och sedan åkte vi hem och grillade. Som tur är så får jag låna pappas bil för att ta mig till jobb. Det blev en tur till Ica i Örkelljunga innan slutdestinationen var hemma. Väl hemma så har jag sett ett avsnitt av greys anatomi & snart blir det läggdags.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards