Alla inlägg under februari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 5 februari 2013 21:42

Gör ett extra inlägg ikväll ;)

Råkade väcka Tim, lite ångest över det.

Menmen, Nu blir det ett avsnitt av farmen för att försöka komma ikapp i serien.

Sen blir det sängen!

Bjuder på en liten bild & ett musiktips som jag faktiskt hittade. Har inte hört låten på typ 1 år eller vad det är ^^

Gonatt världen<3

  '

 

 

 


Av Emma Lindahl Smith - 5 februari 2013 20:17

Hejsansvejsan!

Idag har jag gått en massa.

Dagen började med att jag & pappa åkte till Kenneths bil för att fixa saker på våran Subaru. Där hittade jag en bil som jag blev förälskad i som vi eventuellt ska köpa :D Asfin & det kommer komma bild på den.

Ska dock fimpa dom asfula extraljusena ;)

Sen käkade vi på sibylla, fick bli en sallad & pepsi max för min del :)

Senare drog vi vidare mot Helsingborg och pappa tittade på ett arbete. Ett & ett, det var väll typ 5..

Sen åkte vi vidare till en hudklinik i Pålsjö för att jag äntligen ska försöka bli av med mina fotvårtor & den jag har på lillfingret som gör galet ont.. Skulle nog aldrig tagit det beslutet för hon gjorde frysbehandlingar. DET är smärta kan jag lova. Hon använde flytande kväve ovanpå allt..

Efter det så åkte vi till pappas favorit butik! SWEDOL. Jag satte mig i fika hörnan medans pappa lullade runt :)

Drog senare vidare till Väla där det inhandlades, 1 vinterjacka, 2 shorts, flippflopps, ett planeringsblock SB12, plåster & bommulspadds. Innan har jag haft M i shorts, har krympt till S ;)

Kvällens mat bestod av Fisk! Räligt var det men fick trycka ner det :)

Nu ska jag ringa till min älskling & prata med honom. Saknar honom galet mycket :/<3

Imorgon blir det ett videoinlägg :)

Nu bjuder jag på en bild på min framtida bil.<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 4 februari 2013 21:24

Ett Natti inlägg :)

Hej Bloggen!

Första körningen idag gick skitbra! Riktigt stolt över mig själv & det är min körlärare med :)

Så nu har jag bokat för 2v framöver :)

Ska börja plugga teori med, ska vara där typ 3/vecka.

Så nu har jag fixat ett träningsschema, men det tar jag imorgon!

För övrigt så blev kvällens mat, köttbullar, kokta morötter, brunsås, äppelmos, och géle.

Imorgon är det studiedag & då kommer det att bli att gå en massa :)

Först till Ängelholm och fixa bilen, sen till Helsingborg till en privat klinik & sen även väla & swedol.

Ska försöka hitta en ny vinterjacka & lite sånt :)

Kommer typ inte ihåg vad jag behöver handla men det löser sig.

För övrigt är jag jättenervös inför helgen, men det kommer gå bra.

Pratade med Tim i typ 1,5h.

Saknar honom så det gör ont<3

Nu blir det sängen ett par timmar.

Sov gott alla där ute, puss.

Bjuder på en sommarbild.<3

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards