Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Emma Lindahl Smith - 4 oktober 2014 14:52

Hej läsare.<3

Jag har inte uppdaterat sen i måndags då det har varit väldigt mycket saker på gång.

Nu ska ni dock få en uppdatering.

Tisdag.


Drog till byn och handlade på optikerns utförsäljning och drog senare vidare till Gotteboet. Där inköptes en del godis (namnam) och sen åkte jag hem till pojken min. När jag kom hem till honom så tog vi det först lugnt i ett par timmar och senare åkte vi till Mr Teohs i Båstad och åt mat. De har så himla god mat där, så om ni inte varit där. ÅK DIT! Dom är lite dyra, men maten är väldigt prisvärd! När vi ätit där så åkte vi upp till hans mamma och tittade på Hockey (rögle vs malmö) och småpratade lite. När klockan närmade sig 10 så åkte vi hem och fixade till extrasängen framför tvn för kvällsmys med energidricka & godis. Vi hann dock bara se 30min in i "Dumma mig" tills jag somnade. Vi tog då beslutet att båda var för trötta och vi gick och lade oss istället.

Onsdag.


Blev väckt av hjärtat och vi åkte till Kristianstad. På vägen dit blev det frulle på Donken. Vi åkte sedan ifrån kristianstad och var hemma hos honom ett par timmar. Jag åkte sedan hem, gjorde mat och sen gick jag för att sova. En väldigt innehållslös (förutom att jag fick vara med den bästa i mitt liv.<3) och tråkig dag.

Torsdag.

Vaknade tidigt då det stod många saker på schemat. Först åkte jag och handlade och sedan storstädade jag hela nedervåningen. Hann även med att kolla ikapp lite avsnitt på Cityakuten. (Världens bästa serie!) Hände inte direkt något intressant denna dagen heller haha.

Fredag.


Vaknade även tidigt denna dag för att städa lite mera och gå ut med sopor. Därefter åkte jag till Ängelholm för att inhandla resterande saker inför kvällen. När klockan var runt 4 åkte vi ifrån Ängelholm och hem för att fixa mat. Runt 18 tiden kom Farmor och farfar samt min faster med sin familj för kräftskiva. Förrätten blev varma mackor, sen kräftor & räkor och efterrätten blev chokladkladdtårta (tror jag att den heter?). Vid 00:00 tiden åkte alla hem och det var dags för att sova.

Lördag.

Imorse tog jag lite sovmorgon hihu. Därefter har jag inte gjort något direkt vettigt. Jag har tittat ikapp Cityakuten och plockat undan från gårdagen. Planerna för idag är dock att skicka ut mer jobbansökningar och eventuellt fixa till mitt rum lite mer. Jag får se hur det går med det. Just nu är iallafall doftljusen tända och jag kan i lugn och ro fylla i min aktivitetsrapport samt skicka ut nya cv. 

Mer uppdatering kommer imorgon eller ikväll.

Puss.  

       

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards