Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Emma Lindahl Smith - 6 oktober 2014 20:12

Hej läsare.<3

Idag har varit en relativ händelserik dag.

Började dagen med att gå upp ganska tidigt. Gick ut med lite sopor och hämtade posten osv. Därefter åkte jag till arbetsförmedlingen i Ängelholm för ett informationsmöte.

Var ungefär lika klok på det efteråt som före, men lite saker fastnade iallafall.

Därefter åkte jag hem till hjärtat mitt & var där till runt 1730 tiden då jag åkte till Laholm för att hämta mina barstolar!

Nu är min bar nästan komplett, fattas bara sprit & sen så   

Dock ska jag storstäda hela baren + stolarna imorgon då det behövs en liten uppiffning.

När jag kom hem så gjorde jag mat och nu sitter jag här, med mina doftljus och väntar på att ett serieavsnitt ska laddas färdigt   

Blir att ta det lugnt ikväll då det står en del på kalendern imorgon, fast det får ni veta då.

Bjuder även på min nya favoritlåt.

Puss.  

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards