Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Emma Lindahl Smith - 7 oktober 2014 19:14

Hej läsare.<3

Imorse gick jag upp vid halv 9 och åt frukost. Därefter började jag städa baren. Höll på med det cirka 4h (skrubba med tandborste och disktrasa) och sen var baren så ren som det gick   

Drog sen till Örkelljunga för att handla, men åkte först inom farmor och farfar för en trevlig pratstund.

Känns alltid lika skönt att komma dit och prata.

Drog senare och handlade och åkte sen hem.

I affären hittade jag två nya favorit teer (kommer bild längre ned) som verkligen är supergoda! Rekommenderar dem starkt!

När jag kom hem var det dags att göra kålpudding! Det har jag inte ätit på väldigt länge och lat som jag är så köpte jag klart färdig som bara var att slänga in i ugnen!

Kan säga att denna kålpudding slår hemmagjord med hästlängder! (kommer bild längre ned)

Ikväll så blir det mer jobbsökande och lite paradise hotel.

Mitt humör går upp & ner hela tiden nuförtiden, är så grymt trött på att se fram emot något och sen bara få ett nej uppslängt i ansiktet. Jag är trött på att bli besviken och på att ta andras skit. Nu räcker det.

Puss.   (låten längst ner)

     

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards