Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Emma Lindahl Smith - 22 oktober 2014 22:35

Hej läsare.<3

Idag har hänt en hel del.

Jag gick upp klockan 7 imorse för att duscha. Därefter höll jag frukost och gjorde lite småsysslor. Vid halv 1 tiden åkte jag till Örkelljunga för att gå till arbetscenter. Dit får vi gå som är arbetslösa i mer än 90 dagar.

Där fick jag en del information och fick även veta att jag börjar där på måndag.

Efter informationsstunden så åkte jag till farmor min och var där en stund. Vi gick ut med Lucky (deras hund) och hämtade kusinerna från fritids.

Det är alltid lika nice att få komma till farmor.  

Därefter åkte jag & handlade och sedan hem för att göra mat.

Det blev en kasslergratäng gjord på färsk pasta, kassler, champinjoner, purjolök, morötter, campbells champinjonsoppa och ost. Till det hade jag tomat och gurka :)

Efter kvällsmaten så åkte jag till Bassholma och var med ett härligt gäng. Det har nämnligen startats en viktklubb där för alla som vill hålla vikten och gå ner i vikt. Den kallas då för viktvaktarna.

Det var väldigt kul och nyttigt att träffa nya människor och få bli stöttad av andra människor som själva kämpar med sina kroppar och vikt. Detta är något jag definitivt kommer fortsätta med!

Idag hittade jag även en ny favoritlåt.

Det är en cover på Let it go, omgjord på svenska.

Ni får njuta av låten nu, för nu säger jag godnatt.

Puss.  

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards