Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Emma Lindahl Smith - 5 oktober 2014 20:15

Hej läsare.<3

Igår avslutades kvällen med film (dumma mig 2). Var även en vända i Östra Ljungby för att hämta mat.

Idag har det varit fullt upp. Vaknade imorse och åt frukost. Fick sen syn på en annons på facebook om att en person sålde en bar. Skrev snabbt till honom och sen åkte jag och pappa till woodlands för att äta brunch. När vi var klara där åkte vi till Laholm och hämtade baren! Dock fick inte stolarna plats så de hämtar jag imorgon   

Efter att ha hämtat baren så åkte vi till Knäred för att titta på en väg som ska fräsas. Därefter blev det hemfärd och dags för att göra pannkakor, mums.

Ikväll ska jag se på lite serie och sen blir det att sova.

Kommer antagligen bli en händelserik dag imorgon med.

Gonatt alla där ute, nu kommer lite bilder.

Puss.  

       

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards