Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Emma Lindahl Smith - 11 oktober 2014 14:47

Hej läsare!

Upptäckte nu att jag inte uppdaterat sen i tisdags hehu. Så här kommer en snabbuppdatering, eftersom jag snart ska iväg.

Onsdag.

Vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde idag haha! Var och handlade, pratade med brorsan, sökte jobb och kollade på tv tror jag haha.

Torsdag.

Var och åkte skridskor med min kusin i Ängelholm :) Mycket trevligt var det även om fötterna halvt dog haha! Efter skridskoåkandet så åkte vi in till Ängelholm och åt lunch på Subway. Gick även runt lite i stan och tittade i affärer och pratade. Därefter åkte vi till Ö&b då jag skulle köpa en sodastreamer eftersom vår gamla gått sönder. Körde sedan hem min kusin, handlade lite småsaker och åkte sedan hem. Väl hemma packade jag väskan och drog till hjärtat mitt. Vi hade en mysig hemmakväll med film och sedan var det dags att sova.

Fredag.

Gick upp halvtidigt och åkte till Båstad för att köpa lite delar till en bil hjärtat meckar med. Handlade även lite frukost och åkte sen hem. Vi åt frukost och sen spenderades hela dagen i garaget. På kvällen åkte vi till Tyringe och var på fest. Jag hade riktigt roligt där och det får definitivt göras om! Tack alla som var inblandade!

 

Denna helgen skulle egentligen jag och hjärtat vara i Landskrona, men det blev att vi stannade hemma. Hade verkligen sett fram emot alla planer vi satt upp, men man kan inte få allt i livet. 

Uppdaterar mer imorgon.

Puss.  

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards