Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Emma Lindahl Smith - 21 juli 2014 18:16

Hej Läsare.

I fredags spelade vi beerpong, jag läraren och några elever. Efter det gick vi ut & festade halva natten.

Lördagen spenderades i sängen och kollade på serie och på kvällen blev det att vi gick ut och festade. På natten blev det mesta kaos och jag fick en panikångestattack som slutade dåligt.

Söndagen eskalerade allt och jag gjorde några misstag jag verkligen önskar att jag kunde gjort ogjorda. Jag har aldrig i hela mitt liv mått så dåligt som jag gör nu, psykiskt, och jag hoppas verkligen att det ordnar sig till det bästa.

Idag så började dagen segt. Jag ville inte gå upp men slet mig tillslut ur sängen 5min innan vi började. Jag hade inte pluggat till drinkarna vi skulle ha eller något, eller jo, de 5min innan vi började. Jag skrev på allt & hoppas iallafall på det bästa. Efter drinkprovet så var det flair som stod på listan. Längtan efter att få gräva ner mig under täcket var brutal, men jag gjorde mina uppgifter och klarade dom bättre än jag gjort innan.

Vi bytade efter 1h station till baren. När jag står i baren så glömmer jag bort allt möjligt och där gick det bra där med. Lunchen kom & jag ville inte äta då heller, men Sara tvingade ner mig till Subway så jag köpte en macka iallafall. Varför matvägran tänker ni säkert nu. Jo, varje gång jag är ledsen/har skuldkänslor eller liknande så ligger jag bara i min säng och slutar äta tills allting fixat sig. Här kan jag däremot inte göra det & jag tackar Sara så jävla mycket för att hon hjälper mig här och får mig till att fortsätta kursen när jag egentligen bara vill åka hem och fixa allting. Efter lunchen så var det dags för free pouring. Jag fick veta idag att vi har prov på det på onsdag. Tankarna tog över här och allting gick dåligt. Av 36 poäng får vi endast ha 9 fel för att vara godkända, alltså 27 poäng. Jag landade på mellan 10-18 poäng.. Bara att ta till nya tag.

Första dagen är alltid värst och nu hoppas jag verkligen att det positiva tar över och att allting fixar sig. För ett bakslag såhär, det klarar jag verkligen inte.

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards