Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Emma Lindahl Smith - 24 juli 2014 19:19

Hej läsare!

Idag har det vart för jävligt varmt. Man kan i princip inte fokusera på någonting för man svettas verkligen sönder.

Idag har jag stått i baren hela dagen då jag klarade free pouring provet igår. Det var väldigt nyttigt att stå där då jag lärde mig otroligt mycket nya saker.

Vi hade en del tävlingar och det lärde jag mig väldigt mycket på, & kul är det!

Imorgon ska vi ha prov på Öl & Likörer samt ha de sista 8 drinkarna/shottarna. Jag har pluggat relativt mycket på det & det är något som kvällen kommer gå till oxå.

Idag fick jag även veta en väldigt glad nyhet som gjorde mig till mitt vanliga jag. Det känns skönt att all oro är över.

På lördag kommer mitt hjärta hit, åh vad jag längtar efter honom.<3

Nu får ni dagens låt.

Puss.  


 

'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you.  

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards